Ανακοίνωση Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2020 WRO-HELLAS

Ο WRO Hellas είναι ένας μη κερδοσκοπικός Οργανισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής & Επιστήμης  και αποτελεί τον κύριο φορέας διεξαγωγής διαγωνισμών εκπαιδευτικής ρομποτικής στην Ελλάδα και στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Επιπλέον, ως μέλος της World Robot Olympiad Association (National Organizer), ο WRO Hellas αποτελεί τον επίσημο φορέα διοργάνωσης της Ολυμπιάδας Εκπαιδευτικής Ρομποτικής WRO για την Ελλάδα, μέσα από την οποία αναδεικνύονται κάθε χρόνο οι ομάδες που εκπροσωπούν τη χώρα μας στον Παγκόσμιο Τελικό της World Robot Olympiad. Δείτε περισσότερα

Ο WRO Hellas διοργανώνει δύο ξεχωριστούς διαγωνισμούς για όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες: τον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής (Οκτώβριος – Μάρτιος) και την Ολυμπιάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής WRO (Μάρτιος – Ιούλιος).

Φέτος διοργανώνεται για 6η συνεχή χρονιά από τον WRO Hellas ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής. Τέλη Φεβρουαρίου-αρχές Μαρτίου 2020 οι ομάδες θα συμμετάσχουν στο διαγωνισμό σε περιφερειακό επίπεδο και μέσα Μαΐου 2020 θα πραγματοποιηθεί ο μεγάλος τελικός στην Αθήνα. Δείτε περισσότερα

Ο διαγωνισμός έχει λάβει έγκριση (Φ15/6486/Δ2/17.01.2020) και από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων την οποία μπορείτε να δείτε και να κατεβάσετε από ΕΔΩ, ανακοίνωση της οποίας μπορείτε να βρείτε και στην σελίδα του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου Sch.gr.

Το σχολείο μας προτίθεται να συμμετάσχει για πρώτη φορά στον διαγωνισμό και συγκεκριμένα στην κατηγορία «Ποδόσφαιρο 2×2». Αναλυτικές οδηγίες της πρόκλησης αυτής, των κανόνων και της βαθμολογίας παρουσιάζονται στο επόμενο έγγραφο.

 

[pdf-embedder url=”wp-content/uploads/folder_gallery/2019-2020/anakoinwsi_wro2020/wro2020_soccer_2x2.pdf”]

 

Για την προετοιμασία των μαθητών μας θα χρησιμοποιηθεί το ΣΕΤ Ρομποτικής “Lego Education WeDo 2.0” το οποίο ήδη διαθέτει το σχολείο μας από πέρυσι μετά την προμήθεια & εγκατάσταση εξοπλισμού ΤΠΕ που έγινε μέσω προγράμματος ΕΣΠΑ. Επίσης θα χρησιμοποιηθεί το ελεύθερο λογισμικό Scratch 2.0 με τη βοήθεια του οποίο οι μαθητές θα προγραμματίσουν τον ποδοσφαιριστή-ρομπότ τους. Το λογισμικό S2Bot το οποίο θα συνδέσει φυσικά τον ποδοσφαριστή-ρομπότ με τον υπολογιστή και τέλος μία μακέτα ποδοσφαιρικού γηπέδου που κατασκευάστηκε και προμηθεύτηκε το σχολείο μας φέτος για το σκοπό αυτό και όπου παρόμοια θα χρησιμοποιηθεί από τους διοργανωτές στο διαγωνισμό για να προπονηθούμε.

 

Ο Εκπαιδευτικός Πληροφορικής

Δημήτριος Α. Κάτσαρης