Η Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου νομοθετήθηκε ομόφωνα από τη Βουλή, πέρυσι, καθώς η 1η Φεβρουαρίου αποτελεί τη θλιβερή επέτειο της δολοφονίας του Αλκη Καμπανού το 2022, στη Θεσσαλονίκη. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, στόχος είναι «να καθιερωθεί ως ημέρα μνήμης για όλα τα θύματα οπαδικής βίας, αλλά και ευαισθητοποίησης για την καλλιέργεια του φιλάθλου πνεύματος, με την αλλαγή της οπαδικής κουλτούρας».

Με το μήνυμα «Η καρδιά του Αθλητισμού είσαι ΕΣΥ, καμιά φανέλα πάνω από τη ΖΩΗ» ο εκπαιδευτικός φυσικής αγωγής, κ. Κινατζίδης Ελευθέριος, πραγματοποίησε δράσεις για την ευαισθητοποίηση των μαθητών μας.

«H Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου είναι η ευκαιρία να ενώσουμε τις δυνάμεις μας και να στείλουμε ηχηρό μήνυμα υπέρ της ειρηνικής συνύπαρξης, του σεβασμού και της αλληλεγγύης, τόσο στους αγωνιστικούς χώρους όσο και στην καθημερινή μας ζωή».

Από