Ευχαριστούμε πολύ την κ. Φιλιππίδου Ελένη και την κ. Δεραμπουκα Ελενη για τα υπέροχα ημερολόγια που έφτιαξαν με τους μικρούς μας μαθητές. Καλή χρονιά σε όλους με υγεία!
Οι μαθητές των Α’ και Β’ τάξεων ετοίμασαν τη Χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας με πολύ κέφι και μεράκι! Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά, αλλά και στις εκπαιδευτικούς των τάξεων…
Στα πλαίσια των δράσεων των ενεργών πολιτών, της ευαισθητοποίησης, του εθελοντισμού, της ενσυναίσθησης των παιδιών, της μύησης στη χαρά της προσφοράς και αλληλεγγύης στον συνάνθρωπο, τα παιδιά με τη βοήθεια…