ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Άγιος Χρυσόστομος και όλους τους επιχειρηματίες (επιθυμούν να κρατήσουν την ανωνυμία τους) που βοήθησαν οικονομικά ώστε να πραγματοποιηθεί αυτή η…

Καλό Μήνα!

Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων που μοίρασε σε όλα τα παιδιά Μαρτακια! Όταν ο μήνας τελειώσει θα αφήσουμε το Μαρτάκι σε ένα κλαδί να το τσιμπήσουν τα χελιδόνια!