Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Άγιος Χρυσόστομος και όλους τους επιχειρηματίες (επιθυμούν να κρατήσουν την ανωνυμία τους) που βοήθησαν οικονομικά ώστε να πραγματοποιηθεί αυτή η…
Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων που μοίρασε σε όλα τα παιδιά Μαρτακια! Όταν ο μήνας τελειώσει θα αφήσουμε το Μαρτάκι σε ένα κλαδί να το τσιμπήσουν τα χελιδόνια!
Σήμερα οι μαθητές της Δ’ τάξης με τη βοήθεια της κ. Θεοδοσιάδου Χρυσας και στα πλαίσια του προγράμματος etwinning, προσομοίωσαν μια ηφαιστειακή έκρηξη χρησιμοποιώντας απλά καθημερινά υλικά. 4c2cbc6808f04ef999b1f5d74953d638