Ευχαριστήριο!

Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Φερφερη Στέλιο, ο οποίος ανέλαβε να τοποθετήσει ηλεκτρικό μηχανισμό στην πόρτα του σχολείου μας και δύο θυροτηλέφωνα ώστε να εξυπηρετούνται ευκολότερα και γρηγορότερα οι μαθητές μας.…