Μάιος 2025

Φεστιβάλ Υγείας «Για τα παιδιά γινόμαστε ασπίδα»

Οι μαθητές της Β’ τάξης συμμετείχαν στο Φεστιβάλ Υγείας στο πλαίσιο της Εθνικής Δράσης κατά της Παιδικής Παχυσαρκίας: «Για τα παιδιά γινόμαστε ασπίδα», που πραγματοποιήθηκε στα ΤΕΦΑΑ του ΔΠΘ στην…